Regulamin sklepu internetowego
I.
Definicje
1. Dział obsługi: dział obsługi Klienta;
adres pocztowy : Sunvival Energy, Dział
obsługi Klienta, Pl. Konesera 8 , 03-736 Warszawa; e-mail : [email protected]
2. Klient: nabywca Produktu oferowanego
do sprzedaży przez Sunvival Energy w ramach Sklepu Internetowego lub osoba
korzystająca z usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Serwisu;
3. Konsument: konsument w rozumieniu
przepisów Kodeksu Cywilnego;
4. Koszyk zakupowy: lista Produktów
wybranych przez Klienta w Sklepie Internetowym w celu złożenia zamówienia;
5. Materiał: wszelkie materiały i
informacje (np. wpisy, zdjęcia), w tym stanowiące utwory w rozumieniu ustawy z
dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. z dnia 6
czerwca 2019 r., Dz.U. z 2019 r. poz. 1231), w szczególności utwory słowne,
słowno-graficzne, graficzne, muzyczne, słowno-muzyczne, audiowizualne (w tym
filmowe), w tym zawierające wizerunek osób lub dobra niematerialne osób
trzecich, a zamieszczone przez Klientów lub inne podmioty w Serwisie;
6. Produkty: usługi i towary, które
można zamawiać zgodnie z niniejszym Regulaminem;
7. Regulamin: niniejszy regulamin
określający zasady sprzedaży Produktów przy wykorzystaniu środków
porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną w
ramach Serwisu;
8. Serwis: serwis internetowy prowadzony
przez Sunvival Energy pod adresem
www.sunvival.pl oraz w aplikacji app.sunvival.pl, z wykorzystaniem którego Sunvival
Energy świadczy usługi wymienione w Regulaminie;
9. Sklep Internetowy: sklep internetowy
prowadzony przez Sunvival Energy, działający pod adresem www.sunvival.pl
oraz w aplikacji app.sunvival.pl
10. Umowa: umowa dotycząca Produktu
zawarta pomiędzy Klientem a Sunvival Energy, z wykorzystaniem środków
porozumiewania się na odległość;
11. Umowa o świadczenie usługi drogą
elektroniczną: umowa zawierana pomiędzy Klientem a Sunvival Energy, dotycząca
wykonania usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość),
poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i
otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z
kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana,
odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej;
12. Ustawa o prawach konsumenta: Ustawa z
dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. z dnia 13 grudnia 2018 r., Dz.U.
z 2019 r. poz. 134);
13. Kodeks Cywilny: ustawa z dnia 23
kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (tj. z dnia 16 maja 2019 r., Dz.U. z 2019 r.
poz. 1145);
14. Sunvival Energy - Sunvival
Energy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (`Sunvival Energy Sp.
z o.o.`) z siedzibą w Warszawie, przy Pl. Konesera 8, 03-736 Warszawa, wpisana
do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XIV
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000855620, NIP
5223188575, Regon 386833867 o kapitale zakładowym 250 000 zł.
II.
Usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach Serwisu
1. Administratorem
Serwisu jest Sunvival Energy.
2. Sunvival
Energy świadczy w Serwisie drogą elektroniczną następujące usługi:
a. rejestracja Klienta w Sklepie Internetowym,
b. dodawanie wybranych Produktów do Koszyka zakupowego,
c. złożenie zamówienia,
d. wyrażanie opinii (ocen i komentarzy) na temat Produktów,
e. dostarczanie informacji marketingowych i handlowych drogą
elektroniczną (po uzyskaniu uprzedniej wyraźnej i swobodnej zgody od
Klienta),
f. wyświetlanie zawartości Serwisu,
g. porównywanie Produktów,
h. kontaktowanie się z Sunvival Energy za pośrednictwem
formularza kontaktowego,
i. uzyskanie oferty instalacji fotowoltaicznej wraz z
montażem.
j. umówienie spotkania
z doradcą energetycznym
k. zamówienie kontaktu
z obsługą sklepu
l. wyrażenia opinii na forum zamieszczonym w serwisie
3. Usługi
świadczone drogą elektroniczną udostępniane są w Serwisie nieodpłatnie.
4. W celu
prawidłowego korzystania z Serwisu niezbędne jest:
a. dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego,
b. system operacyjny Microsoft Windows XP lub wyższy, Linux,
OSX 10.4 lub wyższy,
c. dostęp do Internetu,
d. przeglądarki internetowe: Internet Explorer w wersji 11.0,
Mozilla Firefox, Chrome,
e. minimalna rozdzielczości ekranu: 1280 x 720 pikseli,
f. włączona obsługa plików cookies,
5. Klient
może kontaktować się w sprawach związanych z świadczonymi w Serwisie usługami
poprzez Dział Obsługi.
6. Poszczególne
usługi świadczone drogą elektroniczną udostępnione w Serwisie mogą podlegać
osobnym regulaminom.
7. Umowa o
świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia
świadczenia przez Sunvival Energy usługi udostępnionej w Serwisie:
a. w przypadku usługi polegającej na wyświetlaniu zawartości
Serwisu - z momentem wejścia na stronę internetową Serwisu,
b. w przypadku usług, do świadczenia których wymagana jest
rejestracja – po zarejestrowaniu lub zalogowaniu Klienta w Serwisie,
c. w przypadku usług świadczonych na wyraźne życzenie Klienta
– z momentem wypełnienia i wysłania odpowiedniego formularza, opinii,
komentarza, itp.
8. Umowa o
świadczenie usług drogą elektroniczną ulega rozwiązaniu z chwilą:
a. opuszczenia przez Klienta Serwisu, lub
b. dezaktywacji Konta, lub
c. rezygnacji z danej usługi.
9. Świadczenie
usług drogą elektroniczną przez Sunvival Energy w Serwisie ma charakter
bezterminowy. Klient może w każdym czasie rozwiązać z Sunvival Energy umowę o
świadczenie usług w ramach Serwisu, wypowiadając ją.
10.Klient,
który chce wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną
udostępnionych w Serwisie, musi poinformować o swojej decyzji Dział Obsługi w
drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną na
adres [email protected], co nie uchybia jego prawu do odstąpienia od danej
Umowy na zasadach określonych w rozdziale VII Regulaminu. Sunvival Energy może
zweryfikować prawdziwość oświadczenia poprzez wysłanie na adres e-mail prośby o
potwierdzenie. W takim przypadku umowa o świadczenie usług w ramach Serwisu
ulega rozwiązaniu w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o
wypowiedzeniu.
11. Serwis
wraz z udostępnionymi w nim usługami świadczonymi drogą elektroniczną dostępny
7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Funkcjonowanie Serwisu wymaga cyklicznego
monitoringu technicznego i aktualizacji, co może powodować czasowe i
krótkotrwałe (do 15 minut) przerwy w działaniu Serwisu.
12. Sunvival
Energy zastrzega sobie prawo do:
a. modyfikacji Serwisu, w
szczególności zakresu oraz rodzaju usług i funkcjonalności,
b. okresowych przerw technicznych niezbędnych do
modernizacji, konserwacji i rozwijania Serwisu innych niż opisane w pkt. 11
powyżej. Sunvival Energy informuje Klientów o tych przerwach, zamieszczając w
Serwisie stosowny komunikat nie później niż 24 godziny przed planowaną przerwą.
Klienci zarejestrowani w Serwisie mogą być dodatkowo informowani o planowanych
przerwach za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej przez Sunvival Energy nie
później niż 24 godziny przed planowaną przerwą, na adres e-mail wskazany przez
Klienta podczas rejestracji w Serwisie.
13. Regulamin
udostępniany jest przez Sunvival Energy w Serwisie nieodpłatnie przed zawarciem
umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także na żądanie Klienta w taki
sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu
za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
III.
Zasady korzystania z Serwisu
1. Podczas korzystania z Serwisu, każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania
przepisów prawa oraz postanowień Regulaminu, w szczególności do przestrzegania
zakazu dostarczania z użyciem środków komunikacji elektronicznej treści
powodujących zakłócenie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych
oraz naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub
niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Korzystając z Serwisu, Klient jest zobowiązany w szczególności
do:
a. korzystania z niego w sposób
nienaruszający praw osób trzecich oraz praw i interesów Sunvival Energy, a
także niedostarczania treści o charakterze bezprawnym,
b. umieszczania Materiałów własnych niewprowadzających w błąd oraz
nienaruszających jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym praw autorskich, praw
do znaków towarowych oraz dóbr osobistych osób trzecich; w przypadku
stwierdzenia takich działań Sunvival Energy niezwłocznie usunie takie
Materiały,
c. korzystania z Serwisu w sposób
nieutrudniający lub niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez
użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
d. korzystania z Serwisu w sposób
nieuciążliwy dla innych, z poszanowaniem ich prywatności i wszelkich
przysługujących im praw (w tym praw autorskich, praw wynikających z rejestracji
znaków towarowych itd.),
e. niepodejmowania działań takich jak
rozsyłanie i umieszczanie reklam, ogłoszeń, niezamówionej informacji handlowej
(tzw. spam) lub treści niezwiązanych z tematyką Serwisu,
f. korzystania z wszelkich Materiałów umieszczonych w Serwisie w
granicach dopuszczonych przez prawo, w tym w zakresie własnego użytku
osobistego.
3. Klient powinien powiadomić niezwłocznie Sunvival Energy o każdym
przypadku naruszenia jego praw lub dóbr osobistych w związku z korzystaniem z
Serwisu, jak również o jakimkolwiek innym znanym mu przypadku naruszenia, w
związku z korzystaniem z Serwisu, przepisów prawa lub zasad określonych w
niniejszym Regulaminie.
4. Sunvival Energy ma prawo wglądu we wszystkie publikowane
Materiały, prawo do ich usuwania czy odmówienia ich publikacji w szczególności
z następujących przyczyn:
a. naruszenie zasad bezpieczeństwa Serwisu,
b. dopuszczenie się bezprawnego korzystania z usług oferowanych w
ramach Serwisu,
c. zamieszczanie Materiałów niezgodnie z postanowieniami
niniejszego Regulaminu,
d. zamieszanie Materiałów, które ze względu na ich jakość
merytoryczną lub techniczną nie mogą być umieszczone w Serwisie lub nie są
zgodne z jego charakterem,
e. naruszenie prywatności lub praw osób trzecich w ramach Serwisu,
bądź obowiązujących przepisów prawa,
f. działania godzące w dobre imię lub inne dobra osobiste Klientów
Serwisu, Sunvival Energy
g. publikacja Materiałów niezgodnych z rzeczywistością,
niedokładnych lub nieaktualnych,
h. powzięcie uzasadnionych wątpliwości dotyczących posiadania i
zakresu uprawnień Klienta do Materiałów.
5. W przypadku stwierdzenia przez Sunvival Energy naruszenia zasad
korzystania z Serwisu określonych w niniejszym Regulaminie, w szczególności
poprzez publikację Materiałów, Sunvival Energy wezwie Klienta drogą mailową do
zaniechania takich działań pod groźbą usunięcia Konta lub publikacji. Sunvival
Energy może tez usunąć określone Materiały. W razie ponownego naruszenia Konto
Klienta zostanie usunięte, o czym zostanie on poinformowany drogą mailową.
Klient, którego Materiały zostały usunięte z uwagi na naruszenie zasad
korzystania z Serwisu, nie może dokonać powtórnej publikacji Materiałów bez
uprzedniej zgody Sunvival Energy.
6. Wszelkie Materiały, w tym elementy grafiki, układ i kompozycja
tych elementów (tzw. layout), znaki towarowe oraz inne informacje, dostępne na
stronach oraz podstronach Serwisu stanowią przedmiot praw Sunvival Energy lub
Klienta. Wskazane elementy mogą stanowić przedmiot autorskich praw majątkowych,
praw własności przemysłowej, w tym praw z rejestracji znaków towarowych oraz
praw do baz danych i jako takie korzystają z ustawowej ochrony prawnej.
Pobieranie lub wykorzystywanie w jakimkolwiek zakresie dostępnych w ramach
Serwisu materiałów wymaga każdorazowo zgody uprawnionego i nie może naruszać
postanowień Regulaminu oraz powszechnie obowiązującego prawa, jak również nie
może naruszać praw Sunvival Energy lub Klientów.
7. Każdy z Klientów przyjmuje do wiadomości, że zamieszczone przez
niego treści, w tym zdjęcia, inne materiały stanowiące utwory lub przedmiot
innych praw wyłącznych Klienta mogą być wykorzystywane przez Sunvival Energy, w
tym w celu wykonania zawartej z Sunvival Energy umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną na podstawie nieograniczonej w czasie, niewyłącznej, nieodpłatnej
licencji na wykorzystywanie takich Materiałów przez Sunvival Energy
uprawniającej do:
a. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Materiałów -
wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy Materiałów, w tym techniką
drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
b. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których
Materiały utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo
egzemplarzy;
c. w zakresie rozpowszechniania Materiałów w sposób inny niż
określony w pkt b powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie,
odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie
Materiałów w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w
czasie przez siebie wybranym.
8. Poprzez umieszczenie Materiałów w Serwisie, Klient nieodpłatnie
przenosi na Sunvival Energy prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa
autorskiego do Materiałów umieszczonych w Serwisie przez Klienta.
9. Klient zamieszczający w Serwisie Materiały, w tym zdjęcia
przyjmuje do wiadomości, że ich rozmiar (wielkość pliku) może być zmieniony
celem dostosowania do wymagań Serwisu.
10. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną
udostępnionych w Serwisie, w tym nieprawidłowości lub przerw w funkcjonowaniu
jego infrastruktury technicznej, należy składać za pośrednictwem poczty na
adres: Sunvival Energy, Warszawa 03-736, Pl. Konesera 8 lub poczty
elektronicznej na adres e-mail: [email protected]. Reklamacja
powinna określać imię i nazwisko reklamującego oraz rodzaj i datę wystąpienia
nieprawidłowości. W przypadku reklamacji składanych pocztą Klient powinien
podać adres korespondencyjny, a w przypadku reklamacji składanych pocztą
elektroniczną adres e-mail, na który Sunvival Energy udzieli odpowiedzi. Sunvival
Energy zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej
wniesienia, a gdyby to nie było możliwe, do powiadomienia w tym terminie
reklamującego o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia
reklamacji. Sunvival Energy udzieli odpowiedzi na reklamację w takiej formie, w
jakiej Klient złożył reklamację, chyba że Klient zażąda innej dostępnej formy.
Reklamacje dotyczące wad towaru oraz niewykonania lub nienależytego wykonania
innych usług można składać w trybie wskazanym w rozdziale IX Regulaminu.
IV.
Zamówienie Produktów
1. Sunvival Energy prowadzi sprzedaż Produktów przy wykorzystaniu
środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego
oraz telefonicznie poprzez kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Informacje
o Produktach podane na stronach Sklepu Internetowego, w szczególności ich
opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do
zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. Klient może złożyć zamówienie w następujący sposób:
a. poprzez wypełnienie formularza elektronicznego w Sklepie
Internetowym pod adresem app.sunvival.pl;
b. telefonicznie, poprzez kontakt z naszym Działem
Obsługi Klienta
3.
Ceny Produktów są cenami brutto (zawierają podatek od towarów i usług i inne
podatki oraz cła), podane są w złotych polskich. Ceny Produktów nie zawierają
innych ponoszonych przez Klienta, uzgodnionych kosztów które są wskazane w
Koszyku zakupowym w trakcie wybierania Produktów i dodawane do ceny Produktów.
Cena określona przy złożeniu zamówienia z obowiązkiem zapłaty jest łączną ceną
(Produkt, dostawa, inne wybrane usługi), do której zapłaty zobowiązany jest
Klient, w związku z zamówieniem Produktu.
4. Na procedurę składania zamówienia w Sklepie Internetowym
składają się:
a. w przypadku wybrania sposobu płatności „przelew”:
(1) wskazanie danych przez Klienta (2) wybranie Produktów przez Klienta, (3)
złożenie oferty Klientowi zawierającej dane inwestycji, (4) akceptacja oferty
przez Klienta, (5) płatność wskazanej zaliczki 50% lub całej wartości
zamówienia, (6) uzupełnienie niezbędnych dokumentów dla realizacji zamówienia w
tym ankiety, faktury za energie elektryczna oraz zdjęcia dachu, (7) weryfikacja
danych niezbędnych dla realizacji oferty
b. w przypadku wybrania sposobu płatności „kredyt”: (1)
wskazanie danych przez Inwestora (2) wybranie Produktów przez Klienta, (3) złożenie
oferty Klientowi zawierającej dane inwestycji, (4) akceptacja oferty przez
Klienta, (5) przelew weryfikacyjny w wysokości 1 zł, (6) uzupełnienie
niezbędnych dokumentów dla realizacji zamówienia w tym ankiety, faktury za
energie elektryczna oraz zdjęcia dachu, (7) weryfikacja danych niezbędnych dla
realizacji oferty (8) odpowiedz wybranego banku na złożony przez Klienta wniosek
kredytowy
5. Potwierdzenie rejestracji zamówienia następuje w terminie do 2
godzin od momentu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym w formie
wiadomości e-mail. W potwierdzeniu rejestracji zamówienia znajdują się
informacje o przedmiocie zamówienia, w szczególności nazwa Produktu, numer
zamówienia, łączna cena, sposób i termin płatności, sposób i przewidywany
termin dostawy bądź odbioru. Do potwierdzenia rejestracji zamówienia załączony
jest również Regulamin obowiązujący w chwili złożenia zamówienia.
6. Zamówienia nieopłacone lub niepotwierdzone w terminie 7 dni
roboczych od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem rejestracji
zamówienia przez Sunvival Energy będą anulowane.
7. Klient akceptuje
ofertę poprzez kliknięcie
przycisku “Akceptuję Ofertę”. Podstawą przyjęcia tej formy akceptacji jest zasada oświadczenia woli Kupującego na podstawie Art.
61 §2 Kodeksu cywilnego, umożliwiającego zawarcie Umowy z zastosowaniem środka porozumiewania
się na odległość, drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu Smartsolar.pl. Kupujący
oświadcza, iż przed akceptacją Oferty zapoznał się z Regulaminem Serwisu,
Regulaminem Oferty i Polityką Prywatności, które stanowią integralną część
niniejszej Oferty.
8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Dział Obsługi
poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji, wysyłając wiadomość na wskazany
przez Klienta adres e-mail. Jeżeli zamówienie nie jest możliwe do realizacji w
części, Sunvival Energy zaproponuje Klientowi realizację zamówienia w
pozostałym zakresie. W przypadku anulowania lub częściowego anulowania
zamówienia Sunvival Energy zwraca niezwłocznie całą płatność (w przypadku
anulowania całości zamówienia) bądź część płatności (odpowiadającą anulowanej
części zamówienia).
9. Sunvival Energy nie prowadzi sprzedaży hurtowej Produktów. W
przypadku zamówienia hurtowej ilości Produktów Sunvival Energy może odmówić
jego realizacji. Poprzez zamówienie hurtowe rozumie się zamówienie co najmniej 3
sztuk tego samego Produktu, w jednym lub w kilku zamówieniach w okresie 3 dni
liczonych od dnia złożenia pierwszego zamówienia.
10. Sposób płatności zależy od rodzaju i ilości zamówionych
Produktów. Płatności można dokonać bezpośrednio na konto Sunvival Energy lub za
pośrednictwem serwisów rozliczeniowych aktualnie akceptowanych przez Sunvival
Energy oraz na raty poprzez pośredników kredytowych. Zasady udzielania kredytów
regulują regulaminy poszczególnych kredytodawców.
11. Jeśli Klient wybierze płatność za pośrednictwem serwisu
rozliczeniowego zostanie przeniesiony do właściwego serwisu w celu opłacenia
zamówienia. Klient zostanie powiadomiony wiadomością e-mail o otrzymaniu przez
Sunvival Energy środków.
12. Wszelkie płatności między Stronami następują poprzez zapłatę
sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich. W przypadku, gdy zwrot płatności
ma nastąpić na rachunek prowadzony w walucie obcej, zostanie on zrealizowany na
ten rachunek bankowy w polskich złotych. Koszty ewentualnego
przewalutowania ponosi Klient.
13. Celem złożenia zamówienia przez telefon Klient winien
skontaktować się telefonicznie z Działem Obsługi Sklepu Stacjonarnego i podać
dane niezbędne do przyjęcia i realizacji zamówienia, tj. rodzaj zamawianego Produktu,
ilość zamawianych Produktów, imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej
(e-mail), numer telefonu oraz adres ewentualnej dostawy Produktu. Dział Obsługi
Sklepu Stacjonarnego udziela Klientowi w czasie składania zamówienia informacji
dotyczących złożonego zamówienia m.in. weryfikuje dostępność Produktów, i
informuje o ich łącznej cenie, dostępnych sposobach płatności, kosztach
ewentualnej dostawy Produktów oraz możliwości zapoznania się z niniejszym
Regulaminem, w tym o prawie odstąpienia od umowy na zasadach określonych w
rozdziale VII Regulaminu.
14. Po przyjęciu zamówienia Dział Obsługi Klienta przesyła na adres
e-mail Klienta podsumowanie zamówienia zawierające informacje o przedmiocie
zamówienia, w szczególności nazwie Produktu i liczbie zamówionych Produktów,
numer zamówienia, łączną cenę, sposób i termin płatności, sposób i przewidywany
termin dostawy oraz link do niniejszego Regulaminu. W razie odmowy podania adresu
e-mail bądź jego braku, dokument zawierający ww. informacje, w tym informacje o
możliwości zapoznania się z niniejszym Regulaminem przekazuje się Klientowi
wraz z zamówieniem.
15. Klient na każdym etapie składania zamówienia może się
skontaktować z Działem Obsługi, dzwoniąc na wskazany na stronie internetowej
Sklepu Internetowego numer telefonu (opłata standardowa zgodna z cennikiem
operatora) lub komunikując się poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie
Sklepu Internetowego. W przypadku zamówień składanych telefonicznie Klient może
również skontaktować się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta.
16. Przeniesienie
własności instalacji na Inwestora następuje z chwilą podpisania końcowego
protokołu odbioru oraz zapłaty należnego Sprzedającemu pełnego wynagrodzenia za
całość prac
V.
Dostawa i Czas Realizacji
1. Termin realizacji zamówienia nie przekracza maksymalnie 30 dni
roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia
podano inny termin. Termin realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania
produktu oraz dostawy.
2. Sprzedający dokona montażu zamówionej instalacji fotowoltaicznej
zgodnie z terminem ustalonym z kupującym i potwierdzonym mailowo przez
Kupującego najpóźniej w ciągu 30 dni. Warunkiem ustalenia terminu montażu jest
skompletowanie danych niezbędnych do przygotowania dokumentacji montażowej. Kupujący
dopuszcza zmianę uzgodnionego już terminu montażu przez Sprzedającego,
szczególnie w przypadkach wystąpienia siły wyższej.
3. Inwestor zobowiązuje się do nieskrępowanego udostępnienia terenu
oraz pomieszczeń, w których będą montowane urządzenia instalacji.
4. W przypadku powstania konieczności wykonania dodatkowych prac
związanych z modernizacją instalacji elektrycznej Kupującego, Kupujący uzgadnia
ich zakres, koszt, sposób rozliczenia oraz termin wykonania bezpośrednio z
ekipą montażową.
5. Sprzedający dostarczy instalację na miejsce montażu wskazane
przez Klienta w terminie uzgodnionym wspólnie przez Strony, nie wcześniej
jednak niż na 7 dni przed ustalonym dniem montażu. Planowany termin dostawy
instalacji zostanie potwierdzony przez Sprzedającego po otrzymaniu przez
Sprzedającego określonej w Umowie zaliczki lub potwierdzeniu udzielenia
finansowania przez instytucję finansującą Kupującego.
6. Komponenty instalacji fotowoltaicznej zostaną dostarczone
transportem własnym Sprzedającego lub przez wybranego przez siebie profesjonalnego przewoźnika. Inwestor
będzie uczestniczyć w odbiorze dostawy osobiście lub zapewni obecność
upoważnionego na piśmie przedstawiciela oraz pokwituje odbiór na protokole
zdawczo-odbiorczym lub liście przewozowym. Ponadto zapewni bezpieczeństwo
przechowywania przyjętych komponentów. Jeżeli Sprzedający nie może dostarczyć
instalacji z przyczyn leżących po stronie Inwestora, w tym, gdy nie stawia się
w terminie dostawy, Sprzedający zobowiązuje się przechować instalację na koszt
i ryzyko Inwestora.
VI.
Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia
od Umowy zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz od umowy o świadczenie
usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu
Prawo odstąpienia od Umowy
1.Klient ma prawo odstąpić od Umowy oraz umowy o świadczenie usług
drogą elektroniczną udostępnionych w Serwisie w terminie 14 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny. z zastrzeżeniem ust 2 – gdy będąc konsumentem w
rozumieniu art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, który zawarł Umowę na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa, złoży na piśmie oświadczenie o odstąpieniu
od Umowy. Odstąpienie od Umowy wywiera skutek z chwilą otrzymania przez
Sprzedającego oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od Umowy. Kupujący utraci
prawo do odstąpienia od Umowy z chwilą, gdy na wyraźne życzenie Kupującego
wyrażone w formie pisemnej lub elektronicznej, Sprzedający wykonał montaż
instalacji przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy.
2. Z pokryciem poniesionych kosztów Sprzedawcy:
a) w dowolnym terminie przed wysyłką komponentów przeznaczonych do
montażu – ryczałt 1.000 zł netto.
b) w dowolnym terminie po wysyłce, ale przed uzgodnioną datą montażu
– koszt j.w. + koszt odebrania przesyłki 500 zł/1 paletę
c) w dniu montażu – koszt j.w. + koszt ekipy montażowej 3.000 zł netto
d) po rozpoczęciu montażu, lecz nie później niż po przyłączeniu instalacji
do sieci – koszt j.w. + ryczałtowy koszt demontażu instalacji w wys. 30%
wartości zakupionej instalacji.
3. Uporczywy brak reakcji Kupującego na próby kontaktu na email lub
telefon Kupującego podane na Umowie, uchylanie się od uzupełnienia danych lub
niezbędnej dokumentacji, jak również brak zgody na 3 kolejne terminy montażu
lub wizji lokalnej zaproponowane przez Sprzedającego są traktowane jak
odstąpienie od Umowy, zgodnie z ust.2. powyżej
4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient musi
poinformować Dział Obsługi (Sunvival Energy, Dział Obsługi Klienta , 03-736
Warszawa, Pl. Konesera 8, e-mail: [email protected], tel. +48
22 113 45 44), o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze
jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą
elektroniczną).
VII.
Rękojmia i gwarancja
1.Sunvival Energy jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy bez wad
oraz do należytego wykonywania umówionych usług.
2. Zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawach
konsumenta Sunvival Energy odpowiada wobec Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma
wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) oraz za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie zobowiązania do świadczenia usług.